Karoseria
: Auto nie tylko ma dobrze jeździć ale i ładnie wyglądać, jazda nim to sama przyjemność.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, auto naprawdę może się podobać, mamy na 16\" felgach w kolorze śnieżno białym-rewelacja. Design najlepszy w tym zakresie cenowym, oglądałem VW,Skody,KIA,Mitsubishi-porażka. Seat IBIZA ST Style COPA - polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem mile zaskoczony jego pracą, cichutki dopiero powyzej 3000/min jest głośniejszy, biegi zmienia się przy 2500/min bez żadnych szarpań. Mimo że jest jeszcze na dotarciu bardzo elastyczny jak na 85KM. Mam nadzieję że po dotarciu będzie jeszcze lepiej. Wiadomo że to już sprawdzona konstrukcja w odróżnieniu od silników TSI które mają 20KM więcej i kosztują 5100zł wiecej, a o historiach z pękaniem tłoków i korbowodów nie wspomnę.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia trochę haczy na 1-2 biegu ale może być to spowodowane procesem docierania, przejechałem dopiero niecałe 500km, zestopniowanie z tym silnikiem wzorowe, kultura pracy i elastycznosć na wysokim poziomie.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, pracuje dość sztywno i dobrze tłumi nasze nierówności, mam 16\" felgi i opony 215/45/16 więc trochę niskie, mimo tego jestem zadowolony.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, duże zewnętrzne lusterka, fotochromatyzne lusterko wewnętrzne (samo się ściemnia - rewelacja)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, trochę ciężko operować pilotem radia obok kolumny kierownicy - ale to kwestia przyzwyczajenia. Auto wyposażone w pakiet schowki- podłokietnik,schowki pod siedzeniami, siatki w bagażniku, dodatkowa półka bagażnika z możliwością dostępu zza tylnych siedzeń, wszystko bardzo praktyczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super chłodzi jak i grzeje, wszystko sprawnie i szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przesterzeń jak na te gabaryty auta bez zastrzeżeń, wiadomo że mogłoby być więcej ale nie narzekam. Mam 187cm i za mną można jeszcze usiaść. Żona trochę narzeka na wystający kokpit który trochę utrudnia wsiadanie po stronie pasażera.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre, jeżdziłem wcześniej autem z innej klasy cenowej, tam naprawdę było cicho, tutaj nie jest najgorzej, silnik słychać powyżej 3000/min, praca zawieszenia dobrze wyciszona, może silnik byłoby mniej słychać jakby wyciszyli trochę maskę (tak to goła blacha)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tą chwilę za wcześnie na opinię (<500km), pojeżdżę więcej to jeszcze coś napiszę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze 55000zł, pakiet COPA, dodatkowo pakiet zimowy (między innymi podgrzewane fotele), czujniki parkowania i blokada skrzyni biegów, czujniki zmierzchu, deszczu, pakiet schowków, skórzana kierownica i drążek skrzyni, radio z MP3 +6 głośników itd... O całym wyposażeniu się nie rozpisuję odsyłam do strony producenta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem małego zonka, bo po ujechaniu kilkudziesięciu km coś zaczęło popiskiwać pod deską rozdzielczą na nierównościach (drobne o szybkiej amplitudzie) okazuje się że to plastykowa obudowa z przekaźnikami i bezpiecznikami która jest elastycznie umocowana na zawiasach. Narazie ją tochę naciągnołem i jest ok, boję się jechać do serwisu bo jak zaczną robierać plastiki pod kierownicą aby się tam dostać to i one mogą zacząć trzeszczyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak i oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 85KM 63kW
[l/100km]