Przeniesienie napędu
: DSG jak dla mnie to majstersztyk polecam każdemu nawet zagorzałemu fanowi manuala.
5,0
Całokształt
Auto polecam każdemu kto chce poczuć dreszczyk emocji ale nie chce rezygnować z podstawowych udogodnień jakie oferują auta wyższej klasy. Jest to auto kompromis pomiędzy emocjami a rozsądkiem. Szczerze polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodać nic ująć mały ale wariat. Silnik bardzo elastyczny moment obrotowy dostępny w dużym zakresie dzięki kompresorowi i turbinie.
5,0
Skrzynia biegów
Według mnie jest to najlepsza skrzynia automatyczna z jaką miałem do czynienia. Biegi zmienia idealnie szybko a duży wybór zmiany przełożeń zapewnia dobrą zabawę.
5,0
Układ jezdny
Jest to samochód sportowy więc nie możemy oczekiwać że po naszych polskich dziurach zrobimy z niego UAZa. Do tego do czego został stworzony spisuje się znakomicie czyli ciasne zakręty itp. Nie zmienia to faktu że auto można spokojnie użytkować na co dzień.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra jak na auto tej klasy.
5,0
Ergonomia
Nie ma co się rozpisywać, auto z grupy VW czyli ergonomia na najwyższym poziomie. Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby mogą podróżować w miarę komfortowo jak na auto tej klasy.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre, nic nie szumi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobra ekonomiczność. Nawet przy dynamicznej jeździe ciężko przekroczyć te 10l w mieście a w trasie spokojnie zejdziemy poniżej 6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak za auto z takim charakterem nie jest bardzo wygórowana przecież w standardzie mamy np DSG, łopatki F1, climatronic, felgi 17\' z oponami Bridgestone, tempomat, kubełki itd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 180KM 132kW
[l/100km]