Tanie sprawdzone rozwiązania ( szczególnie silnik TSI to tragedia jego awaryjność i ilość usterek daje do myślenia co z tymi panami VW się stało, że to badziewie do produkcji dopuścili) a tak mam 1.6 i 105KM i cieszę się bardzo bo za 5 lat sprzedam go bez klopotu a z TSI to na zawsze bym został.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.6 to najlepsza benzynowa kompromisowe rozwiązanie osiągi na 4+, elastyczność 4, kultura pracy 4, Spalanie4-, awaryjność 8% ( a w TSI 80% )
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na male auto 5 (to nie Focusem czy laguna)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To stary silnik i na całe szczenscie nie TSI bo noe to tragedia awaryjność przygniata , a tu spokui i niskie koszta eksplatacyijne super
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ma dopiero 51 tyś km więc co miało nawalić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 105KM 77kW
[l/100km]