Silnik
: Ogromna elastyczność i dynamika przy umiarkowanym spalaniu.
5,0
Całokształt
Hot hatch w stylu techno - ostre linie nadwozia, LED-y z tyłu i z przodu, nowoczesny silnik i takaż sama skrzynia.
Wrażenia
5,0
Silnik
180 KM i 250 Nm zapewnia REWELACYJNE wrażenia z jazdy. Czas pokaże, czy Volkswagen uporał się już z mankamentami 1.4 TSI - sprzęgiełkiem kompresora i tłokami.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiany biegów następują błyskawicznie i w optymalnych momentach.
4,0
Układ jezdny
Bardzo twarde zawieszenie średnio sprawdza się na polskich drogach.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu - bardzo przyzwoicie. Jak na sportowe auto siedzi się dosyć wysoko. Linia okien i kształt słupków sprawia, że do tyłu widać niewiele.
4,0
Ergonomia
Kokpit jest uporządkowany i prosty w obsłudze. Brakuje schowków, gniazda USB :(
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja ułatwia schłodzenie / ogrzanie wnętrza. Elektronika czasami przesadza z siłą nawiewu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez rewelacji. Typowe auto 2+2.
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik, na większych wybojach odzywa się zawieszenie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo zależy od stylu jazdy. Ibiza potrafi dużo spalić - i paliwa, i opon ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
Bez rewelacji. Auto jest drogie i przeciętnie wykończone. Zdziwione miny innych kierowców - bezcenne :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BT 180KM 132kW
[l/100km]