Silnik
: Mała rakieta, od 1900 obr, startuje jak szatan, nie drenuje kieszeni na stacji paliwowej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: klimatronik, wentylatory chłodnicy i klimy, LICZNIK!
Zawieszenie
: Zbyt twarde zawieszenie seryjne, mimo że to wersja SPORT.
3,0
Całokształt
Fajne auto, borykające się z typowymi dla modelu usterkami, najbardziej upierdliwy jest chyba licznik, w którym po jakimś czasie pojawiają się zimne luty, powodujące jego awarie, a nawet unieruchomienie auta (immo). Zapraszam na mój kanał, na którym jest parę porad jak radzić sobie z typowymi ustrkami tego modelu (licznik, wentylator kabiny itp.):
https://www.youtube.com/channel/UC6CydCVJJbYhyqKfbH1qfvA
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problematyczny klimatronik (klapy nastawne), problemy z wentylatorem kabinowym (rezystor, szczotki wentylatora)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Masa psujących się pierdołek, jednak nie unieruchamiających autko, głównie elektryka, problemy z licznikiem (imobiliser, wskaźnik poziomu paliwa, temp. zewnętrzna).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDi 130KM 96kW
[l/100km]