Fajne autko dla młodej osoby zwinne zrywne potrafi być b oszczędne przy odpowiednim traktowaniu trwałe dostęp do części oraz mechaników którzy zjedli żeby na tych silnikach sprawia że koszty spadają dla bardziej zaawansowanych masa materiałów na forach itd.
Jakość wykonania hmm to seat nie audi plastik is fantastik skrzypi troszeczkę tapicerki też nie najlepszej jakości deskę okleiłem skórą fotele szybko płowieją
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek daje spory potencjał udało mi się kupić autko z zadbanym silnikiem 25 tys km w rok zrobione bez wiekszych przygód padła jedynie recyrkulacja spalin.dynamiczny wręcz narowisty bywa męczący w mieście ale o tym okt niżej.
Można przytrzeć nosa wielu kierowcą nowe siroco najwieksze trofeum
4,0
Skrzynia biegów
pracuje precyzyjnie niestety mogła by być troszkę inaczej zestrojona męczy w korkach trzeba się bardzo namieszać żeby jeździć w optymalnych obrotach pracy silnika trasa już zdecydowanie przyjemniej 6 trudno zapiąć bywało że na 4 potrafiłem jechać kilkadziesiąt km staram się jeździć około 1900 2000 obrotów dbałość o dwumas
5,0
Układ jezdny
Zestrojone z myślą o dobrych drogach twarde jak diabli zaznaczam że w wersji sport i tulejami wahacza od cupry (pełne gumy) daje poczucie pewności przy wysokich predk padają poduszki amorów za sprawą twardych sprężyn i polskich torów testowych :)
Komfort
2,0
Widoczność
Jestem dość wysoki przednie szkło mogło by być nieco większe kiepsko się patrzy na sygnalizatory słupki solidne potrafi się pieszy za nie schować
4,0
Ergonomia
dość dobrze poukładane mogło by być troszkę więcej miejsca na szerokość
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel można zmarznąć przez pierwsze 20 min jazdy :) niestety nie montowali elektrycznych podgrzewaczy nawiewy ok climatronic trochę się przycina
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w zasadzie na takie autko jest ok tyl trochę klaustrofobiczny
4,0
Wyciszenie
Silnik dobrze wytłumili praca zawieszenia przedniego bardzo się niesie po budzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moc do spalania ok miasto korki okolo 10 km do pracy spalanie 7 do 8l trasa 5 do 6 litr na krajowych autostrada 8 przy 150 odcinek Poznań Koło
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystkie przypadłości VW klimatronik zacinające się klapy zamek w drzwiach mikrostyk za parę zł trzeba całe drzwi rozebrać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jak do tej pory oby tak dalej dodam że przesadnie dbam o wszystkie serwisy i zasady jazdy tdi
kompresor klimatyzacji nabroił jedynie terkotało sprzęgiełko
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDi 130KM 96kW
[l/100km]