Ogólnie super, mogłyby być trochę lepsze zawieszenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super. 1.9 VW na pompowtryskach super sobie radzi z autem ważacym 1200 kg. Przyspieszenie czuć na każdym biegu. Rewelacyjnie idzie do 160. No i spalanie przy szybkiej dynamicznej jeździe na trasie oraz staniu w korku w mieście (średnio 6,5)
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dopasowane przełożenia. Skrzynia nie jest jednak tak precyzyjna jak w np w Fordzie. Trzeba dobrze wrzucać biegi bo czasem lubią wyskoczyć.
4,0
Układ jezdny
Rewelacja to to nie jest, tylne zawieszenie to belka. Ogólnie dobrze trzyma się drogi na wąskich łukach można jeździć do 120-130. Trochę czuly na podmuchy wiatru. Jednak na polskie drogi to zawieszenie nie będzie długowieczne. Uwaga auto jest niskie, trzeba uważać na krawężniki i głębokie dziury można zahaczyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrze pomyślane. Widoczoność do tyłu w zupełności wystarczająca
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super. Nic nie paruje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet całkiem sporo miejsca jak na tą klasę auta. Cztery dorosłe osoby mogą bardzo wygodnie podróżować.
3,0
Wyciszenie
Głośno, ale ta klasa auta no i diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi (10 s do setki) to super. Średnio 6,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto za nieduże pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyłącznik stopu (ale to podobno taka przypadłość).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać. Narazie brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDi 101KM 74kW
[l/100km]