Świetnie się zbiera, pod turbiną jest rewelacyjny. Moment obrotowy zapewnia dobrą zabawę na każdym biegu
3,0
Skrzynia biegów
Czasami się przycina przy wrzucaniu I lub R, kilka razy trzeba było regulować/podsmarować coś-tam.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się trzyma w zakrętach! Układ kierowniczy dyskretnie informuje o nierównościach podłużnych.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasem trzeba się przechylić, by ominąć wzrokiem słupek A na łukach, ale ok. Z tyłu lepiej mieć czujniki. Po deszczu strugi błotnistej wody wydostają się z rynienek szyby frontowej i tworzą "malownicze wzory" na szybach bocznych - przy prędkościach powyżej 80km/h
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Nie wiem tylko po co kontrolka świateł przeciwmgielnych jest schowana za ramieniem kierownicy...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silna turbina, kokpit szybko się nagrzewa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca. Przy złożonej kanapie przednie fotele trzeba mocno przesunąć do przodu.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla, zupełnie ok. Przedział silnika opatulony szczelnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
od 4,2 przy delikatnej jeździe autostradowej do 6,6 w srogie mrozy cały czas przy zimnym silniku. średnio 5,6