Głośny - jak to pompowtryskiwacze. Elastyczność więcej niż zadowalająca. Maksymalny moment obrotowy (240 Nm) dostępny już od 1700 obrotów sprawia, że nie boję się nim wyprzedzać :)
3,0
Skrzynia biegów
Nie powala na kolana. Trochę \"spocona\". Słychać już koło dwumasowe.
4,0
Układ jezdny
Sztywny jak cholera! To plus mały rozstaw osi powoduje, że odczuwa się każdą nierówność, dziurę, koleinę itd. itp. Dobrze trzyma się drogi w szybko pokonywanych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą baaardzo długo silnik osiąga właściwą temperaturę, co bezpośrednio odbija się na klimacie w środku. Klimatyzacja sprawuje się bardzo dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe auto - mało miejsca.
3,0
Wyciszenie
Słabo wyciszona kabina - \"klekot\" silnika słyszalny jest cały czas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupowałem to auto właśnie ze względu na legendarną ekonomikę niemieckich diesli z pompowtryskiwaczami. I to się potwierdza!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie domaga się częstych wymian elementów gumowo-metalowych. Tandetne plastiki we wnętrzu, które pękają.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Myślałem, że będzie gorzej. Tylko częste wymiany elementów zawieszenia (co 35 tys. km!!!). Oryginalne części w rozsądnych cenach. Zapieczony zacisk hamulcowy w przednim lewym kole.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDi 101KM 74kW
[l/100km]