Mój slilniczek jest po chip tuningu moc zwiększona do 130 koni - połączenie dużej jak na to autko mocy z oszczędnością.
3,0
Skrzynia biegów
Jak to w Dieslach trochę krótki pierwszy bieg
4,0
Układ jezdny
Plusy utwardzonego zawiasu w szczególności na zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Niestety lusterka zewnętrzne zostaly zmienione przez poprzedniego wlaściciela -wyglad super ale gorzej z użytkowaniem. Ale generalnie nie jest źle. Do przodu widok bdb.
4,0
Ergonomia
Możliwość regulacji siedzenia kierowcy w 3 położeniach
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy opadach lub zimie nadmuch musi chodzic pelną parą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie narzekam.
4,0
Wyciszenie
Niestety silniczek slychac ale ja to nawet lubie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie od 4,5 do 6,3 bardzo duzo zalezy od rozwijanej prędkosci i uzywania bądź nie klimy
4,0
Stosunek jakość/cena
za swoj zaplacilem 16,600 ale za to z pelną opcją i po mocnym tuningu w sumie jestem zadowolony
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ale moze to przeze mnie bo lubie mieć samochodzik w stanie idealnym
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotąd tylko zawór turbiny i pompa wodna
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDi 75KM 55kW
[l/100km]