Za tę cenę 42 tys. w polsce nie dostanie się samochodu salonowego z takim wyposażeniem: metaliczne lakiery,abs, pełna elektryka, alu idt. Przed kupnem 3 miesiące studiowałem wszystkie marki podobnej klasy. Polo 1.2 z takim samym wyposażeniem kosztuje w tym momencie dokładnie 59.000, czy ktoś ma jeszcze jakieś pytania???
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na silnik tej pojemności radzi sobie naprawdę nieźle. Jeździłem już rużnymi autkami klasy B, ale ibizia jest wyjątkowo dynamiczna. Szczególnie polecam jazdę na paliwach vpower- na małym silniku z wielopunktowym wtryskiem naprawdę jest różnica.
5,0
Skrzynia biegów
krótki skok, bez chaczenia typowa vw-genowska klasa.
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, ale mi pasuje. Jeżdżę firmowym vw polo 2003 i jest tak miękki, że trzeba naprawdę uważać na zakrętach. W ibizie wystarczą oponki 185 i naprawdę trzyma się świetnie nawet na mokrym asfalcie. Ma chyba troche zbyt czuły ABS, hamując na dziurach można komuś "zrobić garaż"- ABS zaczyna działać, my ni zdążymy docisnąć go na maksa, a samochód jedzie...
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 195 cm wzrostu i mi wszystko pasuje.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak już pisali moi poprzednicy z tyłu trochę mało, ale kogo to obchodzi...
5,0
Wyciszenie
Kupując matę wyciszającą pod maskęza 100 zł nie usłyszycie silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Idealnie i nic więcej...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne postukiwania plastików, poza tym nic więcej. Myślę, kilka osób z tego forum przesadza żeby nie powiedzieć, że nigdy ibizy na żywo nie widzieli. Owszem usterki mogą się zdarzyć ale tyle co opisuje kolega "ZK" to chyba jest ibiza wyklepana ze sprasowanej kostki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW
[l/100km]