Inne
: rozłączają się wężyki spryskiwaczy tylnej szyby (2 usterki w różnych miejscach w różnym czasie)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdy był nowy, to pracował równo. Po 40 tys. stopniowo zaczął terkotać jak diesel i tak pracuje nadal. Kierownik serwisu Seat-a nie po osłuchaniu nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. Handlowiec z salonu innej marki stwierdził, że silniki Volkswagena mają krótkie tłoki, co by po części wyjaśniało tak ich pracę po większym dotarciu. Ale oprócz tego nie wykazuje żadnych błędów w pracy - pracuje równomiernie i ma wciąż te same parametry mocy, jak nowy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynna, krótki skok, biegi przełącza się bardzo lekko.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy: na piątkę - idealny, mogę nawet powiedzieć, że rewelacyjny. Co do zawieszenia, to twarde - niektórzy mówili nawet, że Seat ma zawieszenie twardsze od aut swojej \"matki\" Volkswagena, ale nie miałem okazji porównać.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Słabo wyciszony: nie przypomina ekskluzywnych samochodów - bardziej przypomina sportowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak poważniejszych usterek za wyjątkiem drobnych problemów z wężykami spryskiwaczy tylnej szyby - pod ciśnieniem wypadają ze złączek i przejściówek (pierwsza usterka po 5 latach użytkowania).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW
[l/100km]