Jako że poprzednio jeździłem turbo dieslem, auto na początku wydawało mi się bardzo ospałe. Jednak na takich samych odcinkach rozpędzał się lepiej (tam gdzie poprzednio ledwo wyciągałem 100, teraz ok. 115). Jeśłi chodzi o elastyczność, to szczerze mówiąc spodziewałem się gorszych wyników. Przy wyprzedzaniu na trasie od 80 km/h bez 4 biegu ani rusz. Za to miłym akcentem jest to, że na tej czwórce można potem ciągnąć ponad 140 ;)
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać, nic ująć.
4,0
Układ jezdny
A czego się spodziewać po takim maluchu - dziury czuć i to czasami dość porządnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu mogłaby być lepsza, chociaz i tak jest lepiej niż w tej nowej cordobie.
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżdżę wersją z climatronikiem i prawdę mówiąc jest poprostu bosko. Temperaturki trzyma nawet w najgorsze upały. Natomiast jeśli chodzi o nawiew na przednią szybę, to takie cuda jeszcze nie widziałem - przy całkowicie zaparowanej, włanczam nawiew, licze do 10 i szyba czysta ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Może być
3,0
Wyciszenie
Firmowe opony GRRRRRRR, kto takie głośne gumy wymyślił, chyba jakiś głuchy...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie przy 120 km/h jest tak 6.3. Przy 100 km/h jak się delikatnie pojedzie, to 5,6 - 5,7. Te 5,2 według producenta to jedna wielka lipa. Natomiast w mieście to już zależy od kierowcy - spokojnie to i 7 wyjdzie, ale 9,5 do 10 to też nie problem tyle spalić :]
3,0
Stosunek jakość/cena
49k to jednak troche dużo, powinni w tej cenie dawać wersję o mocy 100 KM, albo 1.4 TDI
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś stuka, piszczy, nie wiadomo skąd, nie wiadomo gdzie, trudno wytłumaczyć w serwisie, o co chodzi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie był tylko problem z fabrycznymi amorami - padły po 10000 km, ale wymienili i teraz się trzymają.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]