Świetny samochód, bardzo bogato wyposażony (wersja Signo), dynamiczny (nawet z najmniejszym silnikiem 1.2), elastyczny. Małe zużycie paliwa. Mnóstwo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Przeciętny bagażnik. Trochę denerwujących drobiazgów, których nie powinno być w nowym aucie.
Wrażenia
4,0
Silnik
"na zimno" trochę głośny, poza tym bardzo cichy i bezwibracyjny, bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
PEŁNA PERFEKCJA - dźwignia "chodzi" bardzo precyzyjnie, lekko i płynie; podobnie sprzęgło
4,0
Układ jezdny
twardy ale za to bezpieczny, bardzo małe przechyły nadwozia, na złych drogach pracuje dość głośno
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu i na boki bez problemów, tył gorzej ale szerokie lusterka rozwiązują problem
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przewietrzanie i usuwanie mgły z szyb - doskonałe, nawiew pod fotelami dla pasażerów tylnej kanapy, zimą trochę zbyt wolno nagrzewa się wnętrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z przodu, z tyłu średnio ale i tak lepiej niż w innych w tej klasie
4,0
Wyciszenie
na polskich drogach hałasuje trochę zawieszenie, trochę głośny zimny silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w normie (trasa 5l/100 km, miasto ok. 7.5 l/100 km), ASO zwyczajowo bardzo drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej kalasie najlepszy wybór. Bogato wyposażony, dynamiczny, oszzędny i bezpieczny, a do tego w cenie poniżej 40.000 pln. POLECAM
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dużo denerwujących drobiazgów (trzeszczących i stukających) jednak w większości łatwych do usunięcia; niedokładny motaż