Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Ibiza III

unikajcie go jak zarazy..., 10 lat temu
Silnik 1.2 12V 64KM 47kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Seat Ibiza III 1.2 12V 64KM 47kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
2,31
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : udało się go sprzedać... naprawdę znalazł się kupiec... dodam, że do sprzedaży doprowadziłem go do stanu używalności...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ hamulcowy
Układ elektryczny
1,0
Całokształt
Silnik 1,2 trójcylindrowy - PORAŻKA! Kultura pracy kiepskiej kosiarki. Problem z zaworami, cewkami, ciągle zapalająca się kontrolka silnika check, ABS-em - coraz to nowy problem, usterka, niedomaganie... Kupiony ze stanem licznika ok 120tyś/km i po niespełna dwóch latach sprzedany. Przejechał ok 20 tyś/km i pochłonął ok 2tys zł na naprawy... ODRADZAM Z CAŁEGO SERCA Była to jak dotąd PIERWSZA i mam nadzieję OSTATNIA przygoda z niemiecką marką.
Wrażenia
1,0
Silnik
Może inny w tym aucie spisywałby się lepiej ale 1,2 trójcylindrowy to nieporozumienie. Szwagier nie wiedząc jaki jest silnik pod maską jak go uruchomiłem stwierdził że to diesel! Taka jest "kultura" pracy.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Lusterka zewnętrzne może nie najmniejsze ale prawy górny róg mocno "ścięty" co powoduje że to co powinieneś zobaczyć jest poza ich zasięgiem. Trzeba się przyzwyczaić i pogimnastykować żeby bezpiecznie z nich korzystać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa-Ł!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przeciętnie bo z zewnątrz mocno "nadmuchana" sylwetka a wewnątrz skromnie...
2,0
Wyciszenie
Trudno ocenić bo w momentach kiedy silnik ciszej pracował było OK ale jako że kultura pracy jak w dieslu to i w środku jak traktor - URSUS C330
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SKARBONKA BEZ DNA! - przebieg 120-140tyś/km i; remont silnika - KOSZT - wymiana cewek - KOSZT - wyłacznik swiateł STOP pod pedałem hamulca - KOSZT - usterka ABS - KOSZT [to był gwóźdź do trumny i po tym go sprzedałem] - uciekający płyn do spryskiwacza - KOSZT, KOSZT, KOSZT...
1,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana cewek, wyłącznik świateł STOP pod pedałem hamulca, uciekający płyn do spryskiwacza, obłażące uchwyty drzwi wewnątrz... pokryte cieniutką gumą? miękkim tworzywem w kolorze srebrnym... a pod spodem czarny plastik - szczyt elegancji!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
remont silnika, ABS,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 12V 64KM 47kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Ibiza III