samochód jeździł bezawaryjnie przez ok. 10.000km. Potem robił mi różne "psikusy", psując się nagle z wydzielaniem różnych zapachów - najczęściej spalonego ebonitu (cewka). Z tego powodu przestałem nim jeździć na dalsze trasy. Wygląd zewnętrzny super.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 3-cylindrowy o przyjemnym dla ucha "klangu", jednak jak na samochód o tej masie stanowczo o zbyt małej mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobre, praca skrzyni biegów bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Samochód o twardym zawieszeniu, doskonale trzyma się drogi na prostej i na zakrętach. Jednak sprężyny zawieszenia tylnego bardzo cienkie (po 30000km pękła)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra. Ku bokom dla mnie niezbyt dobra z powodu szerokiego słupka, do tyłu zupełnie kiepska.
5,0
Ergonomia
Nie jestem człowiekiem wysokim, wobec czego mnie jeździło się dobrze. Usytuowanie wskaźników i wyłączników bardzo dobre.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dość dużo miejsca. Z tyłu - znacznie mniej.
4,0
Wyciszenie
Dobre. Nie tak przeszkadzały mi odgłosy pracy silnika jak... różne stuki i zgrzyty z zawieszenia, które pojawiły się już po kilkunastu tysiącach km.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa przyzwoite (4,8-7,0l/100km), ceny przeglądów - 300-350PLN (bez ceny oleju). Naprawy bardzo drogie (w serwisie 120zł roboczogodzina + materiały, które nie wiadomo dlaczego są 3 x droższe niż Skody, choć to te same części)
3,0
Stosunek jakość/cena
Użyte plastiki do wnętrza przyzwoitej jakości, ale staranność montażu skandaliczna. Pierwsza wizyta w serwisie polegała na uzupełnieniu przeróżnych zaślepek, gumek, trzymaczy itp. Cena jak na samochód z takim silnikiem, bez klimy lecz z kompem pokładowym... hmmm za duża.