Silnik
: Jeden z lepszych silników do codziennej jazdy, jaki wymyśliła ludzkość.
4,0
Całokształt
Auto bardzo dynamiczne, oszczedne, zwinne, niezawodne. Polecam z czystym sumieniem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietny silnik. Mocny (chip z 90 do 120KM, moment obrotowy podniesiony do 270Nm z 202Nm), bardzo elastyczny, oszczędny, bezawaryjny. Kultura pracy nienajwyższa, szczególnie na zimnym silniku, po rozgrzaniu do zaakceptowania.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia do tej pory bezawaryjna. Biegi wchodzą w miarę precyzyjnie. Dobrze zestopniowana. Trochę zbyt długie skoki lewarka.
4,0
Układ jezdny
W miarę stabilny, pewny. Przy oponach 195/50/15 można już poszaleć. Zaskakująco dobrze znosi polskie drogi. Raczej mało komfortowe resorowanie. Niezły układ kierowniczy, dający wyczucie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Brak schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy parują szyby. Ogrzewanie skuteczne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę nieźle.
4,0
Wyciszenie
Dobrze, jak na diesel´a. Gdyby jeszcze plastiki wewnątrz nie skrzypiały....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super oszczędny silnik - przy naprawdę sotrej jeździe 6,3 l/100km ON. Mój rekord to 4l/100km w trasie. Części tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
To najtańszy model koncernu VW z TDI.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie zamków, elementów wnętrza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]