Zawieszenie
: twarde ale mimo wszystko w miarę komfortowe, pozwala szybko pokonywać zakręty prawie nie wychyla się na boki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: bardzo słabe zabezpienie antykorozyjne
4,0
Całokształt
wszystko poza blachą jest ok
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczność prawie jak w dieslu
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą łatwo i pecyzyjnie ale jak dla mnie trochę za \"miękko\"
5,0
Układ jezdny
precyzyjny układ kierowniczy dobrze zestrojone zawieszenie
Komfort
5,0
Widoczność
dobra zarówno do przodu i do tyłu
5,0
Ergonomia
jak dla mnie wszystko na miejscu rozmieszczeni jak w VW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko grzeje dobrze rozmieszczone kratki wentylacyjne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest źle w końcu to małe auto, mały bagażnik
4,0
Wyciszenie
zamiast katalizatora mam strumiennice wieć nie mogę obiektywnie stwierdzić
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam ciężkiej nogi ale lubie od czasu do czasu przycisnąć ogólnie rzadko przekraczam 120km/h gdy nie miałem inst gazowej średnio 8 l/100km.teraz inst II gen średnio 10,5 l przy jeżdzie 60%/40% odpowiednio jazda w miejscu / trasa.staram się tankować na orlenie przy tankowaniu na innych atacjach wzrasta zużycie nawet o 2litry więcej na sto km.na trasie około 9 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry stosunek ceny do jakości silnik,hamulce,deska rozdzielcza i masa innych części od VW ale dużo ładniejsza bryła za mniejszą cenę .jedyne zaztrzeżenia można mieć do karoserii(rdzewieje)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana części eskploatacyjnych typu sworznie na wachaczach oleje filtry paski no i żarówki:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w sumie to nic szczególnego bo te silniki podobno tak mają(opinia kilku znajomych i mechaników)-uszczelka na głowicy (nie był przegrzany po prostu był niewielki wyciek oleju na silnik i trzeba było wymienić) i klawiaturą kopułka i palec są to najpoważniejsze rzeczy reszta bez zarzutu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]