można sobie bezstresowo pojeździć, doskonała trakcja szczególnie na łukach, (mieszkam w górach) mozna nauczyć się ryzykownych nawyków niebezpiecznych przy chwilowej przesiadce na większość fiatów lub renówek (seatem zwykle nie trzeba hamować na łukach gdzie punta wyjeżdżają w krajobraz)
Wrażenia
5,0
Silnik
wiosną 2005 r raz oceniałem ten samochód,
Po załozeniu LPG wtrysk BRC wyższa kultura pracy silnika niż na benzynie brak zmian w przyspieszeniu
2,0
Skrzynia biegów
ślady zużycia-szumy, chociaż biegi wchodzą pewnie i bez protestu
Podobno to wina plastikowego koszyczna na jednym z łożysk
5,0
Układ jezdny
po łukach jeździ jak po szynach,
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
po zmianie na LPG 100 km za 13-16 zł
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
źle osparowuje szyby, te seaty tak juz maja
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
moje 190 sie nie zmienił więc z przodu troche ciasnawo
3,0
Wyciszenie
przy założeniu że amortyzatory, gumki itd. sa zdrowe i na równej drodze OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
warto zainwestować w LPG, duża różnica w kosztach
3,0
Stosunek jakość/cena
przeciętnie podobnie jak większosć prostych autek stosunkowo niewielka utrata wartości
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dalej popiskują plastiki problemy z kontrolkami, ciężki sprzęgło i częste wymiany linki, zawsze warto mieć taka na zapas
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze skrzynia nie padła mimo że ją od roku wyraźnie słychać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]