Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Exeo ST

Henrys, 14 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Exeo ST 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik silnik silnik....i BOSE sound system tyle wystarczy...
5,0
Całokształt
Wszytko wyżej już napisałem dodam tylko,że dodatkowo skóra(5+),biksenon system bose 10 glośników+woofer(gra bosko ;-))(6)najlepszy możliwy dodatek i to tylko za 2490 ;-)pełny park tronik podgrzewane fotele itd.itp;-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Nowy silnig 2.0CR mnie powalił ;-). Testowałem wczesniej pare dni 143 km ,ale zdecydowałem się na 170km za 2 tygodnie jade do ecusoftu na chip z gwarancja i bedzie około 200km i 400mn Nie wiem co to bedzie bo narazie 170 km w zupełności wystarcza(ale było od razu przy zakupie zaplaconeza chip wiec trzeba to zrobić). Poza osiągami praca tej jednosti to poezja zwłaszcza powyżej 3500 obr.(pasażerowie myśląze to benzynka) ahh ten pomruk.
3,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń dużo bardziej precyzyjna niż w moim poprzednim leonie II.
4,0
Układ jezdny
jeszcze do końca nie wyczułem tego autka ale czasem brakuje wiekszej sztywności,dlatego na wiosne chyba zmienie sprężynki na te orginalne od wersjii sport. Natomiast st 170km style na 17 calowych kołach, znacznie sztywniejszy i lepszy w prowadzeniu od 143km na 16 calowych(pewnie koła robią swoje)
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie super zwłąsza lusterka boczne,może i designersko mniej pasuja,ale widocznośc o niebo lepsza
5,0
Ergonomia
Co niemiec to niemiec wszytko tam gdzie powinno być i tak naprawde dla mnie to jest najważniejsze każdemu deska swojego auta nawet niewiem jak kosmiczna i tak sie przeje po jakimś czasie a póżniej liczy się juz tylko wygoda.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Robi to co do niej nalezy mocne 4+,(mały minus za zbyt niskie umiejscowienie,ale siegam tam barrdzo rzadko ;-))
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie dam oceny przecietnej ponieważ mam rocznik modelowy 2011 po poprawkach i jak wiadomo 44 mm wiecej miejsca na kolana dla pasażera to niby nic a jednak.We wcześniejszej wersji którą miałem do dyspozycji przy moim ustawieniu fotela kierowcy nie bylem w stanie usiąść za sobą na tylnej kanapie9ledwo na wcisk mam 182 cm i lubie siedzieć przy podłodze).Teraz przy tym samym ustawienu w moim po lifcie siadam bez problemu i nie cisne kolanami w fotel kierowcy ,wiec w sumie te 44mm co całkiem sporo i wystarczjąco.
5,0
Wyciszenie
Może to nie nowe BMW 5 ,ale jak na te klase auta rewelacja do 160km/h cisza(co audi to audi)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Krótko jak narazie pali mniej od poprzedniego leona i to sporo około 1l przy podobnej charakterystyce jazdy. A noge to ja ciężką mam ;-(. Średnie spalanie 70% miasto do 30% poza 7.8 leon prawie 9(a miał 140 km i był lżejszy). 1 pomiar 670km w cyklu pozamiejskim 30% autostrada i 70%reszta na autostradzie średnio 180km/h ,poza 120-140 km wyszłó 6.7 i to był dla mnie szok ;_)))
5,0
Stosunek jakość/cena
Dlaczego doskonale-proste,może i stara konstrukcja,ale dobra i sprawdzona(choć pare wyjątków jest najnowszy silnik ;-)czyli serducho ,dla mnie bezcenne).A teraz o cenie Cennikowo moje auto z masa dodatków 129tys.Zapłaciłem 119tys(łącznie z chipem z gwarancją)za bardzo bogatą wersję 200KM najnowszego diesla.Ok za to to można już mieć a ja zapytam co????.ta sama konfiguracja pasata kombi??? 141 tys. rabat max 10k i tylko 170 KM bo nikt legalnie nikomu nie pozwoli zachipować. Spokojnie byłem w 7 salonach 3 miesiące przerabiałęm kalkulatory. Dla mnie za te pieniądze co wydałem jest idealnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic i oby tak zostało na dłużej pozatym 5 lat gwarancji ,wiec się nie martwie. O serwis się nie boję bo z poprzednim moim seatem zero problemów z ewentualnymi naprawami usterek a były tylko 2 przez 4 lata;-).1.turbinka niby nic ale coś z jej dzwiękiem się zmieniło od razu wymienili na nową.Po 32 tys.km coś zaczeło stukać w pzrednim kole okażało sie że tuleja przy wachaczu wymieniono wszytstkie 4 na nowe i dalej na gwarancji mimo ,że to element metalowo gumowy ,ale oni mnie tam chyba lubią ;_))
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic i oby tak dalej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Exeo ST