Najlepsze kombi na rynku. Po 150 tys. brak jakiegokolwiek zużycia silnika czy materiałów wewnątrz. Zadziwiająca jakość wykonania i prowadzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód w początkowym okresie brał ok 0,25 l oleju co 5 tys km. Obecnie nic nie dolewam poza płynem do spryskiwaczy.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna krótkie przełożenia. W polskich realiach 6 raczej na autostradę.
5,0
Układ jezdny
Genialny precyzyjny. Nic nie puka nie stuka brak luzów. Nic nie wymieniano i naprawiano.
Komfort
5,0
Widoczność
Gdyby nie suvy które są od seata wyższe byłaby lepsza:)))
4,0
Ergonomia
Przestrzeń z tytułu na nogi i wielkość bagażnika charakterystyczna dla auta typu Golf
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w porządku latem. Z uwagi na wolne nagrzewanie zimą warto rozważyć montaż dodatkowego elektrycznego nagrzewania. Mnie to kosztowało 1200,00 zł.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na nogi z tyłu. Z przodu genialne fotele. Przy moich 150 kg wagi są bardzo wygodne i wytrzymałe.
5,0
Wyciszenie
Tu idealnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak kosztów naprawy usterek. Spalanie rzecz względna. Jadąc nowym golfem 1.4 tsi 125 k. spaliłem przy 150 km/h 12 l. Seat spalił 8. Najwięcej pali na krótkich trasach 300/500 m zimą w mieście ale nie przekracza 9.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z uwagi na niepopularność:))) modelu cena była atrakcyjna (Golf wychodził 20 tys drożej a pasat 30 tys drożej) ale coś za coś . Tanio kupisz tanio sprzedaż
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez okres 6 lat popsuło się ? No właśnie nic się popsuło. A 3 razy wymieniałem żarówki z przodu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez jaj
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
[l/100km]