Silnik
: Bardzo dynamiczny , oszczędny motor , nie należy się bać TSI !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynia ...
4,0
Całokształt
Dobre solidne auto , choć nie jest to całkowicie A4 B7 jak w większosci handlarzy mówi , nie dajcie sie nabrac ;) o ile blacharka to a4 b7 to elektronika jest stara z audi b6 . Zawieszenie solidne pomimo wielowahacza , dobra trakcja - warunkiem są dobre opony . Wygłyuszenie , wykończenie , wykonanie dużo gorsze niż w audi .
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy 160 tys km słychać już było łańcuszek rozrządu , Oleju pił ok 1.5/2 l na 10 tys km . Nie jest tak idioto odporny jak 1.8 T ale gdy kupimy pewne auto ze sprawdzonym przebiegiem to nie trzeba się obawiać a historie o awaryjności bo ktoś gdzies kiedys slyszał a wujek brata ciotecznego kiedys takie miał i sie psuło można wsadzić między bajki ( BWE)
2,0
Skrzynia biegów
Nic nie zapewni takiej płynności jazdy jak multitronic , 7 wirtualnych przełożeń z łopatkami jest ok , poza tym że w skrzyni sypią sie łożyska i jest z plasteliny ....
4,0
Układ jezdny
Jak na przód napęd jest ok .
4,0
Karoseria
Ładne spasowanie elementów które nie były ruszane , ale lakier kiepskiej jakości- cienka warstwa
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność w każdą stronę , dodatkowym plusem są grzane boczne szyby w kombi.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, posiadałem bardzo bogate wysposażenie - m.in. lodówka w schowku , tempomat , kolorowy wyswietlacz miedzy zegarami , navi z sd dvd i tak dalej , bardzo szybko się przyzwyczaiłem .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje , chłodzi , ale temperatury na wyświetlaczu climatronic raczej się mają nijak do rzeczywistosci
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń ładnie wygospodarowana , choć z tyłu raczej umiarowana. Jestem niski (170 cm ) więc raczej z tyłu nie było powodów do narzekań , ale gdy masz ok 185-190 cm to z tyłu polecam wozić raczej ludzi bez nóg.
3,0
Wyciszenie
Tu zdecydowanie gorzej niż w b6 czy w b7 , słychać dużo bardziej opony i tu pomińmy kwestie opon - na takich samcyh w audi jest ciszej , wyciszenie skrzyni pomińmy w milczeniu , silnika ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O ile kupujemy produkty dobrej jakości często droższe to nie musimy się martwić o zbyt częste wydatki na auto - zwykła eksploatacja , wiadomo że tarcze 320 będą droższe niż 280 mm ale coś za coś . Oryginalne zawieszenie przy 160 tys sprawowało się bardzo dobrze i nie miało jakichkolwiek luzów . Jeśli ktoś przy 150 tys robił zawieszenie to albo kupił rozbite auto i było robione , albo ścigał się po dziurach , albo przebieg skręcony o ponad połowę...
5,0
Stosunek jakość/cena
5 gwiazdek tylko dlatego, że kupiłem go na licytacji za 15 tyś w 2018 r. Nigdy nie wydał bym na to auto 25-30 tyś jak kosztuje . Wszystko jest ok dopóki się jeździ. Sprzedać tego skurwysyna graniczy z cudem , 3/4 polski nawet nie wie że takie auto istnieje a historie o TSI i multitronic skutecznie zniechęcają kupujących . Gdybym miał to auto w manualu zapewne zrobił bym jakiegoś chipa i jeździł bym dalej , niestety multitronic szybko studzi zapędy podnoszenia mocy ....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim aucie ni ch..a nie szłlo zakodować pilota , ani nowego ani starego ... Wieczne otwieranie z kluczyka było utrapieniem , a nikt nie potrafił sobie z tym poradzić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Polecam o ile sie kupi w dobrej cenie lub jeśli się kupi ze skrzynia manualną
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 200KM 147kW
[l/100km]