Bardzo wysoka kultura pracy silnika, nie ma porówniania z 2.0TDI PD, wyciszenie na poziomie najlepszych w klasie. Świetnie zbiera się od 1,700 obr. Jak dotąd nie zassał nawet kropli oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Mega krótkie skoki lewarka, całkiem precyzyjna, choć zdarza się nie trafić w 3 bieg przy szybkiej zmianie.
5,0
Układ jezdny
Idealnie wyważony, całkowicie wielowachaczowe zawieszenie powoduje, że auto jest bardzo komfortowe, a na szybko pokonywanych zakrętach świetnie sie trzymi drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Cóż, sedan, do tyłu mało co widać, jednak czujniki działają skutecznie
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski, pokrętła na swoim miejscu, nie trzeba studiować instrukcji aby odrazu się połapać we wszystkim
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Narazie używany tylko w zimie i bez zarzutów, po ok. 2 km przejechanych w dużym mrozie wnętrze już staje się ciepłe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak najbardziej ok. Z tyłu mało miejsce na nogi, w avensis było zdecydowanie więcej.
5,0
Wyciszenie
Silnik na common railu oraz podwójne szyby powodują że samochód jest naprawde cichy, jedynie po przekroczeniu 4 tyś obr słychać mocno jednostkę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie 6,5, normalnie 5,5-6. W mieście 7,5- 8 ( dosyć dynamiczna jazda ). Jak narazie żadnych napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niecałe 80 tyś dostaje auto bardzo dobrze wyposażone, o klasie passata, avensis czy accorda. Z silnikiem nowej generacji oszczędnym i dynamicznym. Poza tym sprawdzona technika Audi A4 powoduje że w przyszłości nie ma obaw o wysokie ceny napraw.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic i mam nadzieję że tak zostanie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Exeo Sedan 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW 2009-2011