Silnik
: Myślałem ,że common rail tak wiele nie zmieni .
Myliłem się.
4,0
Całokształt
Fajna zabawka .
Acha , i w nosie mam ze to poprzednie Audi A4 z innym znaczkiem .
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry diesel ,cichy , elastyczny ,przyjemny jak na diesla dzwiek .
Nie klekoce na zimno.
5,0
Skrzynia biegów
Jedynka czasem wchodzi troche ciezko , ale mam wrazenie ze sie wyrabia , po za tym skrzynka chodzi jak dzojstick , wystarczą ruchy samego nadgarstka.
5,0
Układ jezdny
Miodzio , troche twarde ale daje swietne wyczucie drogi i radosci z połykania kilometrów.
Komfort
4,0
Widoczność
Wiadomo , albo design albo widocznosc do tylu .
Najlepszą widoczność miałem w FSO 125p.
4,0
Ergonomia
Sterowanie klimatyzacją troche niedzisiejsze ale to nie problem bo ustawiam temperature i zapominam.
Radio tez dziwne ale to mozna wymienić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń .
Automatyczna klima sama dobiera optymalne obroty dmuchawy .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie 190cm i nie mam zadnego problemu w wygodnym dopasowaniu sobie fotela , a na poczatku ogladajac auto bylem przekonany ze w zyciu tam się nie zmieszczę.
Tylko wsiadanie i wysiadanie nie jest tak wygodne jak w vanie .
Tył ciasny ale dla kobiet miejsca wystarcza.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony samochód , to jest naprawdę ważne dla komfortu.
Oczywiście coś tam słychać ale spektrum dzwięku jest naprawdę przyjemne tak do 100km/h działa wręcz usypiająco .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Okres testu to jesień-zima .
Miasto 7,5-8
trasa 5,5-6,5
Najczęściej komputer pokazywał mi średnią ok 6-6,5l/100km
Unikając przyspieszeń i nie przekraczając 100km/h zawsze schodziłem do 5,5l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Style cena po negocjacjach 86000.
Z dodatków beż , listwa wenge , przyciemniane szyby ,lakier .
Chora cena za ksenony i nawigację .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
[l/100km]