Exeo wygląda zadziornie, przynajmniej z przodu : ) i to mi się podoba, światła skrętne w wersji z bixenonem fajnie doświetlają zakręty, miejsca w środku zdecydowanie za mało. Sedan ma może i pojemny bagażnik, ale ciężko zmieścić do niego duży gabaryt, ze względu na mały otwór załadunkowy.
Wrażenia
4,0
Silnik
najmilej jestem zaskoczony właśnie tym motorem, co prawda nie ciągnie od samego dołu, ale na trasie czy podczas wyprzedzania spisuje się znakomicie.
4,0
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia, biegi wchodzą dokładnie i lekko
4,0
Układ jezdny
wielowachacz daje rade
Komfort
4,0
Widoczność
przy optymalnym ustawieniu fotela słupki przednie bardzo utrudniają mi widocznośc w zakrętach (jestem wysoki 192),
3,0
Ergonomia
mało schowków ...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moim zdaniem schłodzenie pojazdu w lato i ogrzanie wnętrza w zimę jest zbyt długie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tragedia z tyłu, przy komfortowym ustawieniu foteli dla kierowcy i pasażera z przodu, miejsca dla pasażerów drugiego rzędu praktycznie nie ma. Dzieci będą podróżować komfortowo, dorośli nie mają miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
tutaj nie można narzekać, jest dość chicho, w trasie przy 140km/h można spokojnie porozmawiać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak to w autach koncernu VAG, oczywiście nowszych, lepiej żeby elektronika nie szwankowała, bo można popłynąć.
4,0
Stosunek jakość/cena
uważam że ten stosunek jest bardzo dobry, za takie pieniądze naprawdę się opłaca
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ostatnio wymieniony czujnik pod pedałem sprzęgła ( koszt 70zł zamiennik),
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczęście brak poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
[l/100km]