Cena 63 tysiące. Idealny samochód, perfekcyjne zawieszenie, klimatyzacja, reflektory ksenonowe. Silnik potrafi dać ogromną radość z jazdy a przy tym jest fantastycznie oszczędny. W swojej klasie nie ma konkurentów. Wykasza 50% autek segmentu compact. Poprostu: HISZPAŃSKI TEMPERAMENT, NIEMIECKA PRECYZJA.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczna elastyczność i ten znakomity, typowy dla tych silników głos. To jest to...
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna, znakomicie zestopniowana, zero zgrzytów. Jednym słowem OK
5,0
Układ jezdny
Fakt że twardy ale bez dwóch zdań najlepszy w swojej klasie. Spokojnie może powalczyć także w klasie kompact z takimi wynalazkami jak stilo. Ba, co ja mówię, po jeździe stilo to stwierdzam że fiatowski układ jezdny w porównaniu z Cordobą to dno.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to cordoba, do tyłu 0. Ale są znakomite lusterka, widocznośc na boki OK
5,0
Ergonomia
Najwyższa perfekcja, znakomite, intuicyjne rozmieszczenie wszystkich przełączników. Z początku przyzwyczajenia wymagał przycisk opuszczania szyby kierowcy, ale to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja znakomicie spełnia swoja rolę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Powiem tak. Z przodu idealnie, z tyłu mniej, ale ja z tyłu nie jeżdżę.
5,0
Wyciszenie
Nie jest źle, TDi to TDi, to trzeba lubić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto jak narazie około 6 litrów na trasie przy 110-120km/h około 4 - 4,5 litra na 100 km. Jakie naprawy???? To SEAT!