Samochód ma jedną niedoskonałość - kiepskie wyciszenie wnętrza. Poza tym autko świetnie się prowadzi, genialna skrzynia biegów, frajda z jazdy no i prezentuje się rewelacyjnie(czarny metalic, chromowane dodatki na atrapie chłodnicy, na klapie bagażnika, nakładki na klamki oraz alufelgi, dodatkowo napis CORDOBA znajduje się na środku klapy i wygląda świetnie). Gorąco polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik fajnie kręci powyżej 3tyś. choć jest wtedy dość głośny, ale wtedy czuć, że autko ma zacięcie sportowe ;)
5,0
Skrzynia biegów
ten kto jeździł nowymi seatami wiem, że skrzynia biegów to taka wiśieńka na torcie !!
4,0
Układ jezdny
W sumie bardzo dobrze, ale mógł się jeszcze lepiej zachowywać w bardzo szybkich zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
Jest czujnik cofania - jest doskonale, brak tego gadżetu to spore utrudnienie w cofaniu, w końcu to sedan
4,0
Ergonomia
chyba nie ma się do czego przyczepić, ale chyba też mogło być lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i klima jak narazie spisuje sie bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wcześniej miałem fabię i miejsca z tyłu, choć to ta sama płyta podłogowa, było jakby mniej, więc reasumując jest dobrze - oczywiście dla 4 osób. Z przodu jak to z przodu, nawet bardzo dobrze .
3,0
Wyciszenie
oj słabiutko z tym wyciszeniem, opony dają o sobie mocno znać, a i silnik głośno pracuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8 litrów, trasa 6,0 średnio ok. 7 litrów, ceny przeglądów w normie
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód to wersja Superwagen, czyli wersja wyposażona praktycznie na maxa, dodatkowo w cenie lakier, chromy, alufelgi, czujnik cofania i za to wszystko 47,5 tyś. Gdyby kupić Cordobę w normalniej wersji i chcieć mieć to wszystko trzeba zapłacić 61 tyś. Więc stosunek wydanych 47,5tyś. do jakości - REWELACJA