Układ elektryczny
: częste błędy komputera z powodu usterek czujników
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
słabe osiągi lubi duże obroty,niska kultura pracy ,głośny przy większych prędkościach,po 100tys.niskie zużycie oleju .
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą precyzyjnie ,dobrze dopasowana do silnika
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde ,dość wytrzymałe
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba przez tylną szybę ,poza tym ok.
4,0
Ergonomia
Wszystkie elementy wygodnie umieszczone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie zimą mocne ,latem mocno się nagrzewa w kabinie poprzez dużą powierzchnie czarnych plastików
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przody raczej mało miejsca ,prawy fotel brak regulacji wysokości przez co niewygodnie ,z tyłu mało miejsca na nogi ,ogólnie dla ludzi średniego wzrostu i dwojga dzieci da się wytrzymać .
3,0
Wyciszenie
przy prędkościach do 80km/h cicho ale powyżej robi się nieznośnie zwłaszcza około 120km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik dość oszczędny lecz gdy zaczniemy trochę kręcić na obroty to spalanie koło 8-9 litrów.Ceny części zamiennych raczej niedrogie lecz nie naprawiam w aso tylko zamienniki.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie samochód nigdy nie zawiódł na trasie i nie było większych napraw,chodź zdażają sie usterki czujników np.ciśnienia w kolektorze ssącym ,czy czujnik światła stop ,czujnik temp cieczy.Wymienione też siłowniki tylnej klapy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z kosztowniejszych usterek na 100 tys.to tylko pompa paliwa .
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]