Samochód b.dobrze się prowadzi. Ekonomiczny silnik benzynowy. Duży bagażnik (485 l).
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny przy wyższych obrotach, ekonomiczny (trasa 5,6 przy 100-110 km/h, miasto 7)
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi dobrze "wchodzą" - prócz wstecznego
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie-słaby komfort, b.dobrze bierze zakręty, dość precyzyjny układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki b.dobra, tył - fatalnie (cofanie na "lusterkach")
4,0
Ergonomia
Przełączniki w zasięgu ręki, dobra kierownica, wysoko "podniesione" pedały sprzęgła i hamulca (żona ma problemy z nimi)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze "wieje" i nagrzewa, radzę zainwestować w filtr przeciwpyłkowy-nie zasysa śmieci do kabiny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca nawet dla wysokich osób, tył dla niskich hudzielców
3,0
Wyciszenie
Lepiej niż w Fiacie, ale czego się spodziewać przy twardym zawieszeniu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali miasto 7, trasa 5,6 (100-110 km/h), przeglądy 500-700 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętny - za nowe auto 45-50 tys.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 18 tys. padła pompa hamulcowa - ok. 600 zł(objaw podobny jak przy zapowietrzonych hamulcach-po kilkakrotnym "podpompowaniu" działały OK. Nowa ma gorszą charakterystykę-hamulce nie działają jak "żyleta"). Po 32 tys. padł czujnik stopu - 110 zł (na tablicy paliły się kontrolki: silnika, ABS-u, ręcznego)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód cały czas "na chodzie" - nie musiałem korzystać z lawety.