POSIADAM AUTO OD NOWOSCI , SILNIK JEST OK, PRZY PRZEBIEGU 380000 KM DOLEWAM 0,5 LITRA OLEJU NA 10 TYS KM, MAM ZAŁOŻONĄ INSTALACJĘ GAZOWĄ OD DWÓCH LAT I NA GAZIE ZROBIŁEM 140 TYS KM , SPALANIE 8-9 L , , NARAZIE JESZCZE NIE MUSIAŁEM DO NIEGO ZAGLĄDAC.
2,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA TO NAJGORSZE CO MOŻE BYC W TYM AUCIE, ŚREDNO SKRZYNIA WYTRZYYWAŁA MI 100 TYS KM, TRZY RAZY NAPRAWIAŁEM , A OSTATNIO MUSIAŁEM KUPIC UŻYWANA BO W TAMTEJ NIE BYŁO CO NAPRAWIAC.
4,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE JEST JAK DLA MNIE I NA POLSKIE DROGI BARDZO DOBRE , PONIEWAŻ OD NOWOSCI JESZCZE NIE WYMIENIAŁEM ŻADNYCH ELEMENTÓW ZAWIESZENIA (AMORTYZATORÓW, SIMERBLOKÓW ITP.)
Komfort
3,0
Widoczność
TROCHE PROBLEMÓW Z WIDOCZNOSCIA DO TYŁU, POZ TYM OK.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
WSZYSTKO OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAŁO MIEJSCA Z TYŁU DLA PASAZERÓW
3,0
Wyciszenie
PRZY TAKIM PRZEBIEGU JUZ JEST GŁOSNO.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TANI W UTRZYMANIU , TANIE CZĘSCI, NISKIE ZUZYCIE PALIWA 8-9 L GAZU
4,0
Stosunek jakość/cena
MYSLE ŻE CENA AUTA JEST ADEKWATANA DO JEGO WARTOSCI
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TAK ,DROBIAZGI CZASAMI DAWAŁY MI SIĘ WE ZNAKI, TYLNE ŁOŻYSKA, PIERWSZA WYMIANA PRZY PRZEBIEGU 60 TYS KM, LINKA SPRZEGŁA , ROZRUSZNIK, CYLINDERKI HAMULCOWE, LINKI HAMUCA RĘCZNEGO.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SKRZYNIA I JESZCE RAZ SKRZYNIA, SPRZEGŁO NAPRAWIALEM PRZY 350 TYS KM,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]