Karoseria
: Korozja w progu, w zagięciu tylnych bocznych okien
Układ elektryczny
: Czujniki: temperatury zewnętrznej, pedału hamulca, oraz czujnik temperatury chłodzenia.
4,0
Całokształt
Generalnie fajne auto, dosyć wygodne, lecz przy dłuższych trasach męczące. Jak dla mnie trochę za słabe. Problemy z kolektorem, teraz już wymaga wymiany, a za nowy serwisy tak w Polsce jak w Irlandii (gdzie mieszkam), życzą sobie nie mało. Bardzo duży bagażnik, jak na tą klasę aut, a to dla mnie akurat istotna sprawa.
Wrażenia
3,0
Silnik
Za mało mocy na to auto. Dodatkowe parę koni dodało by elastyczności.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej bez zarzutów, przy zimnym silniku trzeba trochę przykładać więcej mocy, ale ogólnie spoko.
4,0
Układ jezdny
Podobnie jak przy skrzyni biegów, bez zarzutów, mogło by być trochę bardziej miękko.
Komfort
4,0
Widoczność
Troszeczkę, za szerokie słupki przednie, no i raczej średnia widoczność przez tylna szybę. Ogólnie dobrze.
4,0
Ergonomia
Raczej ergonomiczne , większość przełączników w pozycji gdzie można działać intuicyjnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra, na przyzwoitym poziomie, nie jest to klima, ale da się żyć. Następne auto musi koniecznie być z klimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niski kierowca siedzi nienaturalnie blisko i nie jest to wygodne.
3,0
Wyciszenie
Słabo, powyżej 90km/h huczy niemiłosiernie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No ekonomiczne to to nie jest!!! 11 litrów na 100km to raczej poniżej przeciętnej.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ mnie to auto za wiele nie kosztowało, ale za to trzeba było w niego włożyć prawie połowę ceny zakupu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe części łamliwe, ogólnie trzeszczące wnętrze.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kolektor oraz ciągłe świecenie kontrolki EPC mimo ingerencji i napraw doprowadzają do szału.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]