Przeniesienie napędu
: Synchronizator trzeciego biegu
Inne
: Climatronic
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy niskich obrotach odczuwalne są wibracje silnika.
Poniżej 2000 obrotów/m brak mocy. Przy wyższych wartościach zaczyna pokazywać co potrafi. Oczywiście trzeba wspomnieć o bardzo niskim spalaniu
4,0
Skrzynia biegów
Samochód z przebiegiem ponad 230000km. Synchronizator trzeciego biegu daje o sobie znać.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Na pierwszy rzut oka wszystko na swoim miejscu. W wersji z elektrycznymi szybami z tyłu ich przełącznik znajduje się pod radiem. Przełącznik szyb przednich znajduje się na drzwiach....
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami odparowanie szyb trwa dłuższą chwile. Klimatronik potrafi żyć własnym życiem...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kierowca nie narzekam. Z tyłu na prawdę jest mało miejsca. Fotel przeznaczony tylko dla dzieci.
Bagażnik w kombi całkiem sensowny, nie wielki mebel lub telewizor spokojnie wejdzie. Warto wspomnieć o wysokim progu.
5,0
Wyciszenie
Jestem mile zaskoczony jego wyciszeniem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po pierwsze bardzo niski apetyt na paliwo. Po drugie całkiem niezłe osiągi. Jeżeli ktoś oczekuje prawdziwych sportowych osiągów to się zawiedzie. Do codziennej jazdy w mieście i nawet w trasie w zupełności wystarcza. Do wymiany rozrządu lub oleju nie muszę zaciągać kredytu więc jest całkiem nieźle. ( nie jest to co prawda 300zł jak w Lanosie ale coś za coś)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]