Karoseria
: Przeciekająca woda z wewnątrz drzwi do wnętrza auta, zamarzające zamki
Układ elektryczny
: Psujące się czujniki abs, zaworek n75 do regulacji pracy turbiny
Inne
: Wnętrze słabej jakości
3,0
Całokształt
Gdyby nie drobiazgi oraz trochę za niski komfort podróżowania, to auto zasługiwało by na bardzo dobrą opinię. Natomiast świetnie pasuje do niego miano wołu roboczego jako auto dla firmy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Problem z sterowaną kierowniczkami turbiną. Poza tym to niesamowita rakieta jak na moje wymagania.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Moje poprzednie auto bije cordobę na głowę
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic spisuje się bez zarzutów, ale długo trzeba czekać, żeby auto się nagrzało zimą. Wadą fabryczną jest natomiast czujnik temperatury zewnętrznej, potrafi zgnić we wodzie i jest kosztowny w wymianie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Za dobrze słychać silnik:) oraz pęd powietrza przy prędkościach na autostradzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety. Woda w aucie po deszczu, problemy z zamarzającymi zamkami zimą, psujący się wyświetlacz konsoli środkowej, słabej jakości wykończenie (twarde, trzeszczące plastiki, schodząca farba z elementów drzwi oraz gałki zmiany biegów)- doprowadzają do szału.
Może lepiej jest kupić auto starsze ale wykonane z większą precyzją?
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przełącznik kierunkowskazów. Przepala się w nim ścieżka, a trzeba wymienić cały zespolony. Naraża to na duże koszty.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]