Ze względu na wzrost dla mnie istotna była wygoda za kierownicą i tę Cordoba zapewnia. Dynamika na trasie rozczarowuje, ale w mieście można sobie powetować. Osoby preferujące spokojną jazdę z pewnością nie poczują niedosytu. W wersji Signo przyzwoite wyposażenie. Daje się lubić. Dałbym 4.5, ale nie ma więc 5.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc - niby przyzwoicie, choć czuć pewien niedosyt szczególnie na trasie. Kultura? Bardzo kulturalny.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia wiadomo - krótkie i szybko się "kończą". Na niższych biegach sprawdza się dobrze, na trasie zdecydowanie przydał by się VI bieg, alę za tę kasę?
4,0
Układ jezdny
Twardy, choć czasami się bujnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód - dobrze, tył - wiadomo, ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Chwila na przyzwyczajenie i jest O. K.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie - w porządku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest wygodnie, nawet jeśli się ma prawie 2m. jak ja. Z tyłu słabo, więc to raczej samochód dla dwóch osób, ewentualnie z dziećmi.
4,0
Wyciszenie
Na wyzszych obrotach głośno. W mieście to nawet przyjemne, bo ładnie brzmi, ale na trasie męczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście słabo, zdarza się ponad 10l. przy krótkich przejazdach. Na trasie miło zaskakuje, nawet mniej niż 6l. przy dynamicznej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie bomba, tyle że kupiłem go z rabatem za "zeszłoroczność".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie odpukać nic, ale to jeszcze nówka, więc trudno coś powiedzieć.