Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Cordoba I Sedan

Medyk, 15 lat temu
Silnik 1.9 TDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Seat Cordoba I Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
3,54
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Polecam ;) Jednak jesli dla kogos liczy sie taniosc i niezawodnosc to polecam sdi - glosniejszy, ale nie ma turbiny. Dla jezdzacych dynamiczniej - tdi
Wrażenia
4,0
Silnik
O samym silniku nie musze chyba pisac. Najlepsza jednostka dieslowa.Mimo lat i przebiegu oleju nie bierze, brak dziwnych dzwiekow. Przy zimnym silniku troche halasuje, ale jak troche sie rozgrzeje to sie nawet dobrze wycisza. Dynamiczny od 1,5 tys juz ;) Niezla frajda z jazdy ;)
4,0
Skrzynia biegów
Dla mnie w poronwaniu z skrzynia np punto, corsa, clio, fiesta biegi jak w maslo. Powiedzialbym, ze milo mnie zaskoczyla praca skrzyni. Nie mam z nia zadnych problemow
3,0
Układ jezdny
Mam z wspomaganiem. Bardzo dobrze sie trzyma drogi. Glosno jednak pracujace zawieszenie.
Komfort
3,0
Widoczność
Tyl fatalnie. Uwaga na slupki. Latwo mozna uszkodzic zderzak tylny.
4,0
Ergonomia
Mam elektryczne szyby - ciezko mi sie bylo przyzwyczaic do przyciskow pod panelem nawiewu. Do tej pory uwazam, za srednio trafiony pomysl. Reszta ok ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Udreka to kiepski nawiew na przednia szybke i szybko parujaca szyba przednia w zimne dni. Tdi wolno sie nagrzewa i z tego powodu odmrozenie szyby przedniej w zime moze przyniesc sporo niewygody.Nalezy pamietac o czestej wymianie filtra kabinowego. Boczne szyby tez keiskow wypadaja. Tylna szyba bez wycieraczki, ale ogrzewanie szyby znacznie pomaga w odporowaniu w porach deszczowych, zimowych. Jak auto sie wygrzeje to sama przyjemnosc z jazdy. W lato auto bez klimy i stanie w korku to pocenie sie do siedzenia. Podczas jazdy jest znacznie lepiej. Opnia moze troche negatywna, moze i przesadzam miejscami, ale w komentarzach skupiam sie na negatywach. Podsumowujac jednak calosc to 4 z mocnym plusem;) Auta w podobnych cenach wypadaja gorzej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hmm jestem szczuply i dla mnie ok ;) Jednak wchodzac do auta przeciera sie brzeg siedzenia. Troche ciasnow dla kierowcy przy wchodzeniu do auta. Jednak siedzac juz na fotelu - ok. Kolumna kierownicy do regulacji. Pasazer ma sporo przestrzeni. Z tylu dla wiekszych osob moze byc troche ciasno.
3,0
Wyciszenie
Hmm ciezko powiedziec. Dla mnie jak dla diesla starszej generacji wypada dobrze. W zasadzie silnik slychac na postoju i gdy jest zimny. Potem tykanie diesla to dla mnie przyejmnosc ;) Auto jednak robi sie glosne po przekroczeniu 110 km/h- ale wynika to z slabej aerodymiki. Jazda ok 160 km/h mimo halasu powietrza pozwala na normalne sluchanie radia ;) N
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tu jest wielki plus 5,5/ 100 km trasa max 6,5 w cyklu mieszanym
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymienialem 1)turbine - koszt 700 zl 2)sprawy korozyjno -blacharskie - w zasadzie gdy auto nie stuknietet to nic sie dziac nie bedzie - ocynkowana blacha, moj ma jednak spora historie za soba Do samego silnia i elektryki nie mozna sie przyczepic , smiga az milo ;) Radze jednak byc ostroznym przy zakupie uwzgedniajac droga naprawe turbiny i pompy

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Cordoba I Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Cordoba I Sedan