Silnik
: guma uszczelniająca między kolektorem a wtryskiem
Karoseria
: tylne błotniki lubią się utlenic
4,0
Całokształt
Pomimo tego, że dołożyłem do niego kilka tysięcy przez dwa lata, to było to wyłącznie z mojej winy (głupoty). Jeżdże dośc agresywnie, ale na 75 kM na jednopunktowym wtrysku to nie jest źle:)
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
mam to auto 2lata .rok temu zrobilem nim 50km bez oleju w skrzyni az nie moglem zmieniac biegow i slychac bylo glosny stukot.wtedy dolalem szklanke oleju (hipol mf) i spokojnie pojechalem dalej.pozniej uzupelnilem olej oczywiscie na hipol mf i jezdze tak do dzis:) skrzynia wyje na 5-tce ale poza tym chodzi idealnie a od tego czasu zrobilem 20000km. sam sie dziwie.
4,0
Układ jezdny
150000km w tym 70000 po polsce.i wymienilem amory cala reszta zawieszenia jeszcze miesci sie w normach.oczywiscie jest dosc glosne ale nie pogarsza sie,
Komfort
4,0
Widoczność
slaba widocznosc z tylu
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jak w piekle juz po chwili:D, podczas deszczu szyby niestety parują
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest niezle, z tylu nieco gorzej
3,0
Wyciszenie
nie najlepiej, powyżej trzech tysięcy obrotów już jest głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto: 11-12/100km, trasa: 8-9/100km ; jeżeli chodzi o ceny napraw to nie są zbyt drogie:)
4,0
Stosunek jakość/cena
dałem za nią 12 tys. zł. - i z czystym sumieniem muszę powiedziec, że przepłaciłem...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]