Ogólnie samochód jest przyjemny w użytkowaniu i trwały, jest żadką choć wdzięczną bazą do przerubek, nie ma żadnego problemu z częściami gdyż wszystko jest Vw, choć części nie będą zbyt potrzebne chyba że ma się ochotę na przerubki swojego auta :) Gorąco polecam wersję 2 drzwiową (nei koniecznie Cupra) gdyż jest bardzo wdzięczna, chyba że ktoś potrzebuje auta bardziej praktycznego wtedy wersja 4 drzwiowa też jest godna uwagi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dosyć elastyczny choć głośny przy wyższych obrotach co w dłuższej trasie (jadąc średnio 170km/h ;) dosyć męczące lecz sposobem na to było częściowe wyciszenie samochodu).
4,0
Skrzynia biegów
Bez konkretnych zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie seryjne sztywne, dobrze trzyma się na zakrętach choć męczą go polskie drogi. Ja swoje zawieszenei wymiłem na sportowe niższe o 35mm z kołami 195/15/50
Komfort
3,0
Widoczność
Podczas cofania patrząc przez tylnią szybę niewiele można zobaczyć (zwłaszcza z ciemnymi szybami), męczące są też przednie słupki zwłaszcza lewy przy ostrym zakrecie w lewo zasłania drogę (uciążliwe przy jeździe w górach)
3,0
Ergonomia
W serii żadna rewelacja, zwykły mało skomplikowany pulpit i fotele słabo trzymające przy ostrych skrętach (ja zamieniłem je na modele z Cupry)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre, ogrzewanie sprawne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest wystarczająco, z tyłu no cóż to w końcu nei jest limuzyna...
4,0
Wyciszenie
Auto wyciszyłem montując zestaw CarAudio, żadnych zastrzeżeń ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa nie jest niskie zwłaszcza w moim przypadku gdzie silnik jest "wzmocniony" przy zwykłej jeździe na poziomie 10l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód stosunkowo niedrogi, używany i dobrze utrzymany mało traci na wartości, w tej klasie cenowej to naprawdę porządny samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód ma już 9 lat i żadnych niespodzianek nie było...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód jest niezawodny, jeszcze nigdy nie zawiódł w drodze, jedyna poważna usterka do tej pory to bendiks w rozruszniku którego koszty naprawy są na poziomie kilkudziesięciu złotych