Silnik rewelka. Teoretycznie tylko 60 koni ale na trasie nie jednego "dygne". Super elastyczność. Z przyspieszeniem z miejsca tez nie jest zle. Ale najfajniejsze jest to ze na kazdym biegu ciągnie równo.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje bez zarzutów, czasami przy wstecznym moze "zaskrzeczeć" ale gdy robimy to prawidlowo (czyli gdy samochod nie jest w ruchu i sprzeglo jest gleboko wcisniete) wszystko pracuje ok. 3 ma chyba najmocniejsza :)
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie swietnie. Na zakretach jedzie jak przyklejony...Troche twardo ale przynajmniej nie trzeba wymiec podzespolow zawieszenia z duza czestotliwoscia. W sos za cos. Ale wole twardy samochod ktory sie nie psuje na naszych drogach niz miekki w ktorym sie co raz cos sypie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu okej. Do tylu slabo.
4,0
Ergonomia
Ergonomia surowa ale poprawna. Plastiki bardzo trwale, chociaz wygladaja przecietnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasazera, obszerne wygodne fotele (nie jezdzilem samochodem z wygodniejszmymi fotelami w tej klasie i z tamtych lat). Z tylu malo miejsca na nogi, kokurenci oferuje troszke wiecej. Ale powodow do narzekan nie ma. 2 osoby z tylu jada wygodnie.
4,0
Wyciszenie
do 120-130 km/h poprawnie, Powyzej troche halasuje ale to normalne. Ogolnie przy normalnej jedzie jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek tez za bardzo nie pamietam. Podstawowe sprawy takie jak wymiana tlumika czy akumulatora i nic poza tym. Lejesz i jedziesz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zawiodl praktycznie ani razu. Ma nie wiele jak na ten niewyzylowany silnik WV. Jak narazie 100% bezawaryjny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]