Jestem zadowolony z zakupu. A pomyslec ze juz prawie kupilem punto... . Wiadomo, autko swoj wiek ma i troszke go gdzie niegdzie rdza podbiera, ale wszystko da sie zrobic. Jest to moje pierwsze auto i sadze, ze dlugo nim jeszcze pojezdze.
Sportowa sylwetka podbila moje serce :)).
Jesli ktos chce mowic, ze auto na gazie nie ma kopa, to niech sie przejedzie Cinquecento 700 na benzynie, to moze mu sie odwidzi :)).
To jest jak zmiana swiatow :)).
KOCHAM TO AUTO :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi ladnie, jestem bardzo zadowolony. Znajdzie sie w nim ten moment na wyprzedzenie i uda sie to zwinnie zrobic. Maxymalnie jechalem na gazie 158km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem (raz na dwa - trzy dni) czuje jakby wsteczny nie chcial wskoczyc, ale za drugim razem wchodzi od razu. Nie jest zle :)))
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie swietnie. Po przesiadce z Cinquecento 700 to rewelacja na maxa. Pieknie sie prowadzi i trzyma sie ladnie drogi. Autko o sportowej sylwetce, mozna nim ladnie posmigac sobie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jestem zadwolony. Tylna szybka jest dosyc mala - na dodatek tylna polka troszke jeszcze ja ogranicza, no i spojler. Lubie jak mi nic z tylu nie swieci w lusterko ;).
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod raczka i latwe do opanowania. Tutaj w ogole nie mam co narzekac.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super ogrzewa raz dwa, wiadomo, schlodzic za duzo nie moze, ale tez jakos daje sobie rade. Tylna szyba rowniez nagrzewa sie szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wspomnialem, po przesiadce z Cinquecento 700 to jest RAJ dla mnie (185 cm wzrostu). W koncu mam miejsce na nogi przy pedalach. Pasazerowie z tylu jakos tez sie zmieszcza. W 4 osoby mozna w trase spkojnie jechac.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie rewelacja. W Cinquecento przy 20 juz nie moglem wytrzymac, teraz przy 140 troszke glosnawo, ale dla mnie to i tak bomba. Nie moge porownac do Mercedesa czy Jaguara, ale na prawde, w koncu moge rozmawiac normalnie, a nie podniesionym glosem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie jest zawsze taniej - kto by tam cokolowiek mowil. Auto spisuje sie na gazie ladnie i nie narzekam. Przez caly czas jezdze na LPG. Na trasie pali 8 litrow gazu, przy leciutkiej nodze w jezdzie mieszanej 8,5 litrow gazu. Nie wiecej niz 10 litrow gazu przy dynamicznej, dosyc popisowej jezdzie nawet... . Instalacja gazowa II generacji... przy sekwencji byloby mniej :)
Zatankuje lepszego gazu na stacji to przejezdze nawet do 330 km, normalnie okolo 290 - 300. Gaz z byle jakiej stacji okolo 260 - 280km. Nie oplaca sie oszczedzac 50 groszy na tankowaniu - bo i tak wychodzi sie na tym gorzej :)
5,0
Stosunek jakość/cena
SUPER. Udalo mi sie znalezc okazje, nie dosc ze sprowadzony w 2005 to jeszcze nie meczone i z gazem LPG (II generacja) Jezdze w miare ´tanio´ i wygodnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotad, odpukac, tylko naprawialem podswietlenie panelu nawiewu (koszt zaroweczki - 1zl (w tych drozszych sklepach :/ )) i podswietlenie tylnej tablicy rejestracyjnej.
Zalatanie przezartych przez korozje 2 dziur w podlodze :)) - koszt 50 zlotych.
Standardowe wymiany - swiece 60zl, kable wysokiego napiecia 80zl, klocki hamulcowe 50zl.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czysto, pieknie i bez skazy (mam nadzieje ze bedzie tak dalej)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]