Mam to auto 16 lat, kupiłem używane jako 5 letnie, żadnych awarii, w zasadzie wszystkie części i naprawy to sprawy eksploatacyjne. Auto ma kilka wad jak zamarzające zamki ale ogólnie jest bezobsługowe i bez awaryjne. Silnik jak na tą moc to rakieta, skrzynie dobrze zestopniowana, bagażnik duży choć nie wejdą wysokie rzeczy bo otwór wejściowy za mały, chociaż rower mi wchodzi po zdjęciu koła przedniego i położeniu siedzeń. Mało tym autem jeżdżę, głównie po mieście, obecnie lekkie wykwity na tylnych nadkolach zostały zabezpieczone, a cała reszta trzyma się bardzo dobrze. Po tylu latach musiałem wreszcie naprawić tylne hamulce, szczęki cylinderki inki hamulca i korektor siły hamowania były do wymiany. To jak na auto z 98 roku jedna z niewielu napraw. Ogólnie to były wymieniane klocki, tarcze z przodu, rozrząd i tłumiki a cała reszta oryginalna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na taką moc to świetny, choć do najoszczędniejszych nie należy, można było by bez problemu wstawić lpg
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana chociaż może i przydałby się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, zawieszenie sztywne, pewnie się wchodzi w zakręty.
4,0
Karoseria
Lekka korozja po21 latach na tylnych nadkolach, słaba widoczność.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu słabo bo taki typ karoserii, reszta bardzo dobrze
4,0
Ergonomia
Do największych aut to nie należy, na tylnych siedzeniach szału nie ma ani iso fixów nigdzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok, tył średnio.
4,0
Wyciszenie
Mógłby by być lepiej wygłuszony silnik ale jak by mi to przeszkadzało to bym dokupił wygłusznie maski z wersji dieslowskiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taniocha, masa zamienników z grupy vag
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]