za ta pieniadze super. cena zakupu 8000 sekwent 2500 i posiadasz klasyka motoryzacji :) polowalem na lenoa lub golfa 4 1.8 T ale ciezko bylo o zadbany i w miare bezwypadkowe egzentlarz. na bierzaco bede informowal o ewentualnej awaryjnosci plusach i minusach. znajomy na 265000 w golfie 3 gti 150 ps i nic sie nie dzieje wiec podejrzewam ze i u mnie bedzie spokoj
Wrażenia
4,0
Silnik
do 3.500 obrotow nie ma cudow. pozniej ladnie ciagnie az do 6.850. tanie czesci rozrzad okolo 500
3,0
Skrzynia biegów
niestety mam seryjna dluzsza skrzynie przez co auto jest nieco wolniejsze na starcie
1 troszke ponad 60, 2 105, 3 155, 4 190, 5 okolo 240
za dlugie przelozenia i lekko haczy
5,0
Układ jezdny
super, seryjny zawias sztywny i tani w naprawie /dosc trwaly/
Komfort
4,0
Widoczność
troszke wysoki tyl ale cordoby tak maja
4,0
Ergonomia
nie moge sie przywyczaic do otwierania szyb
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze dmucha :) ma klime
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto 2 drzwiowe jest super
4,0
Wyciszenie
nie drazni a dzwiek silnika przepiekny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez sekwenta sie nie obejdzie
5,0
Stosunek jakość/cena
tani i wytrzymaly woz do tego dosc szybki i jeszcze sie za nim ogladaja a przypomne kosztowal 8000
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
13 tat a tu wszystko dziala
elementy eksplatacyjne sa wymieniane na czas ich ceny sa bardzo przystepne
na minus moge zaliczyc podatnosc na korozje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto jest z lat w ktorych robiono dobre mocne wozy nic sie nie dzieje. istotne jest ze seat ma orginalmy przebieg i byl serwisowany a aso
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]