Silnik AFT 101KM 8V dzięki czemu elastyczny i dynamiczny. Naprawde świetnie sobie radzi z lekką budą Cordoby. Powyżej 3500obr zachowuje się jak japoński V-tec mocno ciągnie do przodu. Troche kapryśny (przepustnica sie brudzi) ale naprawy taniutkie.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, szczególnie jedynka-u mnie wyrobiona lekko dwójka od szybkich zmian biegów przy okolicznych sprintach.
5,0
Układ jezdny
Seryjnie utwardzone zawieszenie rewelacja, idealne połączenie sport/komfort.
Komfort
3,0
Widoczność
Wysoki tył ciężko sie cofa;/
4,0
Ergonomia
Duży kufer, składane siedzenia-niby coupe ale możliwości ma bardzo dobre.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje super, gorzej z szybami bo parują w deszczu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu daje rade, ale komuś kto siedzi za mną nie zazdroszcze. Lubie leżeć w fotelu a z tyłu miejsca za wiele nie ma.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne po prostu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi sobie spalić, jak na silnik 1.6 za dużo
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie 2 lata śmigania i aby zmieniam olej, raz koncówkę drążka, a teraz tuleje na wachaczach-groszowe sprawy. Raz czyszczona przepustnica i standardowy problem z czujnikiem Halla.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnej poważnej usterki jak narazie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 101KM 74kW
[l/100km]