Mała tania taczka, bardzo prymitywnie wykonany. NIETRWAŁY. Dość pojemny po złożeniu siedzeń.
O dziwo jest nawet dość mocne stłuczki powodują nie robią na karoserii większego wrażenia, moje auto zaliczyło w sumie 5, za każdym razem byłem w szoku jak małe były uszkodzenia. Słowem auto całkiem bezpieczne.
Wrażenia
2,0
Silnik
Kupiłem z potwierdzonym przebiegiem 80 000km, już wtedy był przedmuch na 4 cylindrze i problemy z niestabilną pracą motoru. Oczywiście występował też problem z zatykaniem odmy. Wycieki z pokrywy klawiatury i uszczelniaczy wałka rozrządu.
2,0
Skrzynia biegów
Lipa, 1. i 2. wchodzą bardzo ciężko, łożysko główne skrzynie stukało od samego początku. Skrzynie na dolnym wybieraku - wyciek na półosiach i simeringu wybieraka.
3,0
Układ jezdny
Bardzo miękkie zawieszenie, od początku luz na przekładni kierowniczej. z tyłu sprężyny szybko się sklepały. Poza tym zawieszenie dość trwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w małym 3-drzwiowym aucie, nie ma co komentować.
2,0
Ergonomia
Środek totalny paździerz, nietrwałe fotele, okropnie niewygodna pozycja za kierownicą, nie sposób ustawić fotel tak, żeby sięgać do kierownicy rękami, a nogami do pedałów w wygodny sposób.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocno i szybko grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na małe gabaryty jest dość przestronnie, ale pozycja za kierownica fatalna. mało schowków.
3,0
Wyciszenie
słabe mocno słychać silnik, hałas powietrza i pracę zawieszenia, szczególnie tylnego.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto mocno awaryjne, psuje się tak na prawdę wszystko oprócz przedniego zawieszenia. Ceny części na akceptowalnym poziomie. Ekonomia silnika też nie powala, biorąc pod uwagę masę pojazdu.
2,0
Stosunek jakość/cena
Tania taczka, dla niewymagających użytkowników.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek mało, za to jak się już coś sypnie to raczej poważnego.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 126 000km silnik do wymiany. w międzyczasie, wymiana aparatu i cewki - 2 razy, alternatora, rozrusznika, mechanizmu wycieraczek, przepustnicy, tylnych sprężyn, termostatu. po awarii alternatora i układu zapłonowego 2 razy laweta plus konieczność nastawienia rozrządu na nowo.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]