Inne
: Przestrzeń w środku, mały na zewnątrz.
Brak tylko bagażnika, bo dość ograniczony.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo elastyczna skrzynia biegów. Duży plus.
Jednocześnie - stosunkowo trudno \"wpadają\" biegi. Minus, choć można się przyzwyczaić.
Suma, sumarum - wychodzi przeciętnie.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Sandwitch\'owe siedzenia - rewelacja!
Gdyby wszystkie trzydrzwiowe auta miały takie, nigdy bym nie pomyślał o pięciodrzwiowej wersji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niczego więcej nie potrzeba.
2,0
Wyciszenie
Głośny gdy pracuje na wysokich obrotach. Za to nie powinno się dawać minusa, ale słaby silnik uniemożliwia wyprzedzanie bez wejścia na wysokie obroty.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomyśleć, że to auto dostało od ADAC doskonałe noty za ekonomiczność zużycia paliwa, a dziś przyznaje większemu, o większej pojemności i znacznie zrywniejszemu (11s do 100km/h gdy Arosa 17s) Mitsubihi Colt bardzo złe noty a spalają tyle samo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezustanne koszty. Tu amortyzator, tu odbijacze, tu pasek rozrządu (ze starości a nie z przebiegu).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]