Najlepsze auto jakiekolwiek miałem, zrywne ,zwinne,pakowne,kiedy trzeba oszczędne,bardzo stabilne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicha praca ,ładnie wchodzi w obroty,nie jest paliwożerny ,chyba że pogonisz turbinę do pracy i pogonisz 150 koni do galopu,ale zawsze możesz liczyć na tryb 2 cylindrów.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za długi skok lewarka,przez co w mieście trzeba się namachać ,za to pięknie wystopniowana ,biegi wchodzą płynnie .
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny układ kierowniczy,małym palcem na postoju przy kołach 18,na zakrętach stabilny,muldy na osiedlu bierze pływająco .
5,0
Karoseria
Tu będzie jeden minus ,w moim egzemplarzu czasem skrzypi lusterko,reszta bez zarzutu,nic nie stuka .
Komfort
5,0
Widoczność
Nawet do tyłu jest dobrze,przód nieźle,boki ok.
5,0
Ergonomia
Miasto 7- 8 l/100 ,trasa 5-6 jak jeździsz rozsądnie,jak poganiasz dodaj po 2 litry.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi kiedy trzeba,grzeje kiedy trzeba i obie funkcje na sto procent spełniają swoje cele.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najmniejszy z suwów Seata miejsca dużo,bardzo wygodne fotele,minus za podłokietnik ,brak regulacji do przodu.
4,0
Wyciszenie
Pomimo sporych wymiarów ,nie jest żle chyba że otworzysz tylne szyby ,robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeden cykl na myjni nie wystarczy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena za FR przesadzona,drogie pakiety.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypionce lusterko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puki co brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]