Mam Seata Aronę w leasingu na firmę. Po przejechani 6000 km okazało się że auto jest wadliwe. Trzymali w naprawie ponad dwa tygodnie, bo niby robili całe zawieszenie i chcieli żebym płacił za wynajem samochodu, chociaż nie chcieli dać zastępczego na ten okres czasu! Kierownik przy zwrocie auta poinformował mnie, że mam nowe zawieszenie. W końcu z łaską się zgodzili dać zastępcze. Kiedy oddali mi samochód, nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzać prace mechaników w salonie. Na stacji kontroli pojazdów mechanik poinformował mnie, że przednie opony są ścięte i samochód nie ma zbieżności. Po dokonaniu pomiarów okazało się że zbieżność prawidłowości ustawienia kół to -20,68. Zwróciłem się z tym do serwisu seata i odpowiedź uzyskałem, że wjechałem na krawężnik i to spowodowało uszkodzenie zbieżności kół hahaha... Pisałem do Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. prosząc o zrobienie zbieżności kół na ich koszt, ale nie otrzymałem wsparcia. Co więcej wciskają mi teraz, że nie ingerowali w zawieszenie... To co robili przez 2 tygodnie??? Przestrzegam przed kupnem Seata, i "FACHOWCAMI" z ich serwisu... najpierw zapoznaj się czy będziesz mieć, w razie usterki auta, auto zastępcze i po wykonaniu przeglądów w salonie seat - sprawdź na własny koszt czy dobrze wykonali prace, bo serwis jest nierzetelny w salonie seata i szukają naiwniaków, żeby wciskać banały.
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogi
1,0
Stosunek jakość/cena
Żaden
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsute zaraz po kupnie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoTSI 115KM 85kW
[l/100km]