Dynamiczny. 115 koni wzupełności wystarcza do codziennej jazdy praca, dom, zakupy, przedszkole. Do tego jest oszczędny jak nie staramy się być pierwsi na wszystkich światłach. Na autostradzie do 140 przyjemnie jak nie wieje.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje precyzyjnie ale przełożenia są kurtki i trzeba się napracować.
5,0
Układ jezdny
Wystarczający. Nie co pisać to nie wyścigówka.
5,0
Karoseria
Kwestia gustu. Dlamnie auto dwukolorowe
,, eclips orange,, plus 17 calowe obręcze dwukolorowe plus ledy mocno się wyróżniają na tle biał, szaro, fabi, i przede wszystkim starszych modeli miejskich aut.
Komfort
4,0
Widoczność
Na codzień bardzo wygodnie i pakowane. Na długich trasach powyżej 2 godzin jazdy można się już trochę kręcić na fotelu. Ale ja mam 194 wzrostu. Przestrzeń wokół jak i nad głową OK.
5,0
Ergonomia
VAG nie trzeba więcej pisac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
3,0
Wyciszenie
Tu jak kto jezdziłautami starszymi ale klasy premium to odczuje różnice przy podróży autostrada przy 130 i powyżej szumi jusz dość meczaco. Szczególnie przy lusterkach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje średnie spalanie tzw. Długo dystansowe to 6.2.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zadowalający
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moja arona miała problem o ile można to nazwać problemem z połączeniem bluetooth. Wyskakiwał komunikat system wyłączony. I nie szło połączyć się z telefonem. Plus podłoga w bagażniku przy jeździe na betonowych kartach nierównej kostce wiruje i słychać to w kabinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoTSI 115KM 85kW
[l/100km]