Zawieszenie
: 1,5 tony jedzie jak po szynach. Zakręty przy prędkości powyżej 140 km/h pokonuje bezstresowo
4,0
Całokształt
Polecam podniesienie mocy do 135 km. Niewielka cena a frajda spora.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamika zwłaszcza od 3 biegu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy (czip tuning do 135km)
5,0
Skrzynia biegów
Nie haczy , skok lewarka raczej krótki
5,0
Układ jezdny
Komfort zawieszenia to coś pomiędzy twardym sportowym a miękkim francuskim, na nasze dziurawe drogi ok.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu kiepsko z przodu szerokie słupki, ale od czego są czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Nie czuję zmęczenia po trasach nawet powyżej 500 km.
Bezużyteczny podłokietnik ( za nisko ustawiony)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze, w zimie po 3-4 km już cieplutko nawet przy sporym mrozie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę bym się czepił foteli. Wyprofilowanie siedziska foteli przednich nie najlepsze. Z tyłu siedzisko zbyt krótkie.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla b. przyzwoicie. Przy zimnym trochę rechocze co nawet można polubić.Po rozgrzaniu silnika w trasie praktycznie bezgłośny.Chyba poprawili tę kwestię bo czytałem nieprzychylne komentarze wcześniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W serwisie ceny przystępne, mały apetyt na paliwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze mogłem kupić coś na f lepiej wyposażonego i stylistycznie ładniejszego ale liczyłem na niezawodność i oszczędną eksploatację, nie zawiodłem się póki co.Nie bez znaczenia jest też 5 lat gwarancji fabrycznej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko lać paliwo i jeźdić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna wizyta do tej pory w warsztacie to przegląd i wymiana oleju
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]