Zawieszenie
: bezawaryne znakomite po 100 tys wymiana wyłącznie gumowych tulei, silnik oszczędny i dynamiczny
5,0
Całokształt
najbardziej niedocenione auto na naszym rynku, stosunek ceny do jakości nie do przebicia, jakość Audi za cenę Fiata
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza jednostka na rynku moc wystarczająca do normalnego funkcjonowania, nawet wyjazd na narty w gory i mocy nie brakuje
5,0
Skrzynia biegów
znakomita, elastyczna, po 130 tys bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
zawieszenie idealne na nasze drogi nie za sztywne nie za miękkie, wprost idealne
Komfort
5,0
Widoczność
Duże przestronne szyby, znakomita widoczność w dużej tylnej szybie, trzeba się tylko przyzwyczaić do słupków w innym miejscu niż w sedanie
5,0
Ergonomia
siedzenia nawet przy dyskopatii po 14 godzinach podróży dają wyjątkowy komfort
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie włącza się dopiero po wygrzaniu silnika, ale to raczej normalne, poza tym wszystko super nawet klimatyzacja manualna daje radę na południu Europy, no ale to przecież hiszpańskie auto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej niż w S klasach
5,0
Wyciszenie
w zasadzie słychać wyłącznie szum powietrza na lusterkach, silnika nie słychać w ogóle, podobno w najnowszej wersji jest nawet ciszej, wypróbuję
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,6 litra to wyłącznie jeżdżąc do 90, ale czy przy dynamicznej jeździe 8,2 to dużo, przestałem liczyć i chętnie dorzucam te 1,5 litra na sto za przyjemność z jazdy, tylko te radary :(
5,0
Stosunek jakość/cena
nie do przebicia, konkurencja daleko, daleko, nawet jej nie widać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez pięć lat zepsuło się ogrzewanie prawego lusterka i blokada drzwi, no to chyba można uznać, że auto jest bezawaryjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 125KM 92kW
[l/100km]