Układ hamulcowy
: nie ma co komentować. żeby zatrzymać tego małego nosorożca:) trzeba czasem nacisnąć hamulec i tu miłe zaskoczenie bo hamulce świetnie się spisują.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: zaczyna być coraz głośniej w kabinie, a przy dużym wietrze wrażenie wdmuchiwania powietrza przez uszczelki w drzwiach
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
pomimo mocy posiada sporą "turbo dziurę"
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
przeszkadzają przednie słupki ale można się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba pamiętać o wymianie filtrów i działa bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągłe przepalanie żarówek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 60 tyś. padło koło dwumasowe
po 80 tyś. zaczął pojawiać się problem z utratą mocy. Objawiało się to miganiem kontrolki "grzania świec" - podobno przepływka...lub turbina:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR 140KM 103kW
[l/100km]